Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Решение проблем в развитии умственных способностей детей

Proceeding
5th International research and practice conference «Preschool education: experience, questions and future development»
Creative commons logo
Published in:
5th International research and practice conference «Preschool education: experience, questions and future development»
Authors:
Emelianova N. P. 1 , Burtseva I. V. 1 , Pomelnikova T. V. 1
Work direction:
Содержание образования и развитие детей дошкольного возраста
Rating:
Article accesses:
2117
Published in:
eLibrary.ru
1 Kindergarden №57 "Raduga"
For citation:
Emelianova N. P., Burtseva I. V., & Pomelnikova T. V. (2016). Решение проблем в развитии умственных способностей детей. Preschool education: experience, questions and future development, 64-67. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В данной статье исследователями рассматривается вопрос развития умственных способностей дошкольников посредством решения проблем.

References

  1. 1. Ребенок в детском саду. – 2004. – №2.
  2. 2. Киямова Г.Г. Решение проблем в развитии умственных способностей детей [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://nsportal.ru/detskiy-sad/raznoe/2012/02/05/reshenie-problem-v-razvitii-umstvennykh-sposobnostey-detey (дата обращения: 24.10.2016).

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.