Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Russian tradition parenting

Proceeding
DOI: 10.21661/r-114237
Open Access
5th International research and practice conference «Preschool education: experience, questions and future development»
Creative commons logo
Published in:
5th International research and practice conference «Preschool education: experience, questions and future development»
Authors:
Shcherbina L.S. 1 , Fedoseenko T.T. 1 , Berko A.M. 2 , Kosmina O.N. 1
Work direction:
Психолого-педагогические основы дошкольного образования
Rating:
Article accesses:
2712
Published in:
eLibrary.ru
1 MSBEI K/g of a combined type №46 "Kolokolchik"
2 MBDOU "D/S obshcherazvivaiushchego vida 49"
For citation:
Shcherbina L. S., Fedoseenko T. T., Berko A. M., & Kosmina O. N. (2016). Russian tradition parenting. Preschool education: experience, questions and future development, 56-59. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC. https://doi.org/10.21661/r-114237

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В представленной статье авторами обосновывается значение образования детей в русских традициях; роль отца и матери и народных игр в развитии детей.

References

  1. 1. Дереклеева Н.И. Справочник классного руководителя. – М.: ВАКО, 2005.
  2. 2. Захарова Л. Дитя в очереди за лаской. – М., 1991.
  3. 3. Махов Ф.С. Кого мы растим. – М., 1989.
  4. 4. Умом и сердцем: мысли о воспитании. – 5-е изд. – М.: Политиздат, 1989.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.