Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Формирование речи у детей раннего возраста

Proceeding
XII International Student Scientific and Practical Conference «Student science in the XXI century»
Creative commons logo
Published in:
XII International Student Scientific and Practical Conference «Student science in the XXI century»
Author:
Kaplanova I. S. 1
Scientific adviser:
Oleshko T.I.2
Work direction:
Педагогические науки
Rating:
Article accesses:
2079
Published in:
eLibrary.ru
1 MBDOU "D/S 5"
2 FSBEI of HE "Aramvir State Pedagogical University"
For citation:
Kaplanova I. S. (2017). Формирование речи у детей раннего возраста. Student science in the XXI century, 94-96. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В статье рассматривается формирование речи в раннем возрасте. Исследователями показано, как правильно расширить словарный запас у ребенка.

References

  1. 1. Зейгарник Б.В. Патология речи. – М.: Изд-во МГУ, 2002. – 75 с.
  2. 2. Поваляева М.А. Справочник логопеда / М.А. Поваляева. – 6-е изд-е. – Ростов н/Д: Феникс, 2006.
  3. 3. Тихеева Е.И. Развитие речи детей (раннего и дошкольного возраста). – М.: Просвещение, 2007.
  4. 4. Шипицына Л.М. Азбука общения (основы коммуникации) / Л.М. Шипицына, О.В. Защиринская, А.П. Воронова, Т.А. Нилова. – СПб.: Питер, 2006.
  5. 5. Шумова Г. Речевое развитие детей раннего возраста / Г. Шумова, Т.Ю. Кузнецова [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://www.studfiles.ru/preview/3300206/ (дата обращения: 02.12.2016).

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.