Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Информационные технологии в дошкольной образовательной организации

Proceeding
VIII International Scientific and Practical Conference «Educational environment today: development strategies»
Creative commons logo
Published in:
VIII International Scientific and Practical Conference «Educational environment today: development strategies»
Author:
Rosolko N. I. 1
Work direction:
Современные педагогические технологии
Rating:
Article accesses:
2179
Published in:
eLibrary.ru
1 ANO DO "Planeta detstva "Lada" - D/S 164 "Vestochka"
For citation:
Rosolko N. I. (2016). Информационные технологии в дошкольной образовательной организации. Educational environment today: development strategies, 101-102. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

The article considers the experience in the implementation of the educational process kindergarten information technology. Experience shows that information technology is an effective means of teaching children of preschool age.

References

  1. 1. Урсова О.В. Интернет как двигатель профессионального развития учителя // XIII конференция-выставка «Информационные технологии в образовании: Сб. трудов участников конференции. – М.: МИФИ, 2003. – Ч. III. – 0,1 п. л.
  2. 2. ИКТ в дошкольном образовании [Электронный ресурс]. – Режим доступа: https://edu.tatar.ru/nkamsk/dou43/page2910015.htm
  3. 3. Актуальность использования информационных технологий в современном дошкольном образовании [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://festival.1september.ru/articles/625180/

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.