Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Vospitatel'nye kolonii dlia nesovershennoletnikh i ikh kharakteristika

Theses of Report
Published in:
Internationa Extra-murral Online Conference «Scientific Dialogue: Issues of Humanitarian Studies»
Authors:
Kholodnykh A. V. 1 , Gilmanova A. I. 1
Scientific adviser:
Medvedeva I. A.1
Work direction:
Социология
Rating:
Article accesses:
3136
1 Sterlitamak Branch of FSBEI of HE "Bashkir State University"
For citation:

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

This article describes the formation of subcultural groups that are characteristic of the colonies, and the legal status of convicts held in a juvenile correctional data

References

  1. 1. Уголовный кодекс РФ от 13 июня 1996 г. №63-ФЗ // Собрание законодательства Российской Федерации – 17 июня 1996 г. – №25 – Ст. 2954.
  2. 2. Уголовно-процессуальный кодекс РФ от 18 декабря 2001 г. №174-ФЗ // Российская газета. – 22 декабря 2001 г. – №249.
  3. 3. Уголовно-исполнительный кодекс РФ от 8 января 1997 г. №1-ФЗ // Российская газета. – 25 декабря 1997 г. – №249.
  4. 4. Александров Ю.К. Очерки криминальной субкультуры. – М., 2002.
  5. 5. Особенности исполнения наказания в виде лишения свободы в воспитательных колониях [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://referatwork.ru/refs/source/ref-30346.html (дата обращения: 14.12.2016).

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.