Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Принципы подачи учебного материала при изучении ИЯ ученикам раннего возраста

Proceeding
XII International Student Scientific and Practical Conference «Student science in the XXI century»
Creative commons logo
Published in:
XII International Student Scientific and Practical Conference «Student science in the XXI century»
Authors:
Vlasova D. V. 1 , Pleskach I. I. 2
Scientific adviser:
Smirnova A. V.1
Work direction:
Педагогические науки
Rating:
Article accesses:
1849
Published in:
eLibrary.ru
1 FSBEI of HE "Krasnoyarsk State Pedagogical University named after V.P. Astafyev"
2 FSBEI of HE "Tomsk State Pedagogical University"
For citation:
Vlasova D. V., & Pleskach I. I. (2017). Принципы подачи учебного материала при изучении ИЯ ученикам раннего возраста. Student science in the XXI century, 73-74. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

The article considers the ways of presenting educational materials to the students of early age at the lessons of foreign language with regard to their psychological and age peculiarities.

References

  1. 1. Новоселова С.Л. Игра дошкольника: Учебное пособие / С.Л. Новоселова. – М.: Просвещение, 1989. – 286 с.
  2. 2. Козлова С.А. Дошкольная педагогика / С.А. Козлова, Т.А.  Куликова. – М.: Академия, 2001. – 416 с.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.