Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Культурный контент сотрудника полиции как важнейшая составляющая профессионального становления

Proceeding
VI International Scientific and Practical Conference «Innovative trends of educational system development»
Creative commons logo
Published in:
VI International Scientific and Practical Conference «Innovative trends of educational system development»
Author:
Kardanova F. A. 1
Work direction:
Педагогика высшей профессиональной школы
Rating:
Article accesses:
1493
Published in:
eLibrary.ru
1 North-Caucasian Institute for Advanced Studies (branch) FSBEI of HPE "Krasnodar University of the Ministry of Interior Affairs of Russia"
For citation:
Kardanova F. A. (2017). Культурный контент сотрудника полиции как важнейшая составляющая профессионального становления. Innovative trends of educational system development, 214-216. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В статье рассматривается развитие профессионального мышления будущего специалиста с опорой на деятельностный подход, когда обучаемый ощущает себя подлинно активным субъектом, взаимодействующим с окружающим миром.

References

  1. 1. Машекуашева М.Х. Вопросы правомерного психологического воздействия в профессиональной деятельности сотрудников ОВД / М.Х. Машекуашева, З.Х. Кочесокова, Л.А. Геляхова // Теория и практика общественного развития. – 2014. – №12. – 208 с.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.