Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Perfection of methodical work at school

Research Article
DOI: 10.21661/r-118356
Open Access
Monthly international scientific journal «Interactive science»
Creative commons logo
Published in:
Monthly international scientific journal «Interactive science»
Author:
Akkuratnaya A.A. 1
Work direction:
Педагогика
Rating:
Article accesses:
3380
Published in:
doaj
eLibrary.ru
1 MBEI School №1
For citation:
Akkuratnaya A. A. (2017). Perfection of methodical work at school. Interactive science, 47-49. https://doi.org/10.21661/r-118356

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics
UDC 37

Abstract

This article presents and describes the main ways to improve the methodical association of primary school teachers in the educational organization. It also gives the definition to “methodical work”.

References

  1. 1. Дудина Н.М. Управление научно-методической работой как фактор повышения профессиональной компетентности педагогов образовательного учреждения инновационного типа (гимназия): Дис. ... канд. пед. наук / Н.М. Дудина. – Челябинск, 2006. – 170 с.
  2. 2. Молчанов С.Г. Профессиональная компетентность в системах аттестации, управления, повышения квалификации и профессиональной деятельности / С.Г. Молчанов // Научное обеспечение системы повышения квалификации кадров: межвузовский сборник научных трудов. Вып. 1. – Ростов н/Д: Изд-во ИИУМЦ «Образование», 2001. – 122 с.
  3. 3. Немова Н.В. Управление методической работой в школе. – М.: Сентябрь, 2008. – 176 с.
  4. 4. Симонов В.П. Педагогический менеджмент [Текст]: Учеб. пособие / В.П. Симонов. – М.: Высш. образование, 2005. – 385 с.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.