Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Educational quest "We start our adventure with a pure origin"

Proceeding
DOI: 10.21661/r-118497
Open Access
XI International Scientific and Practical Conference «Pedagogical excellence and pedagogical technologies»
Creative commons logo
Published in:
XI International Scientific and Practical Conference «Pedagogical excellence and pedagogical technologies»
Author:
Khalus E.V. 1
Work direction:
Педагогика общеобразовательной школы
Rating:
Article accesses:
2874
Published in:
eLibrary.ru
1 MBEI "School №36"
For citation:
Khalus E. V. (2017). Educational quest "We start our adventure with a pure origin". Pedagogical excellence and pedagogical technologies, 167-171. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC. https://doi.org/10.21661/r-118497

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В данной статье приведён вариант образовательной технологии квест-игры. Квест- технология позволяет усвоить новые знания в игровой форме. Данную технологию можно проводить как на уроке, так и во внеурочной деятельности.

References

  1. 1. Игумнова Е.А. Квест-технология в образовании: Учеб. пособие / Е.А. Игумнова, И.В. Радецкая; Забайкал. гос. ун-т. – Чита: ЗабГУ,2016. – 164 с.
  2. 2. Корсун О.В. Путеводитель по особо охраняемым природным территориям восточного Забайкалья: Учебно-справочное издание. – Чита: ООО «Экспресс-издательство», 2013. – 272 с.
  3. 3. Корсун О.В. Забайкалье великолепно 2002–2016 [Электронный ресурс]. – Режим доступа http: //www.nature.chita.ru
  4. 4. Яндекс. Картинки [Электронный ресурс]. – Режим доступа https://yandex.ru/images

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.