Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Социально-психологический климат в группах детского сада

Proceeding
IV International Scientific and Practical Conference «Science, education, society: trends and prospects». Volume 1
Creative commons logo
Published in:
IV International Scientific and Practical Conference «Science, education, society: trends and prospects». Volume 1
Author:
Udaltsova E. A. 1
Work direction:
Педагогика
Rating:
Article accesses:
2578
Published in:
eLibrary.ru
1 Higher school of psychology and pedagogical education FAEI of HE “M.V. Lomonosov Northern (Arctic ) Federal University”
For citation:

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

Статья посвящена проблеме организации самостоятельной двигательной активности детей раннего возраста. Рассматриваются различные приемы и методы по организации двигательной активности малышей, рекомендации по использованию дополнительного оборудования.

References

  1. 1. Осокина Т.И. Физкультурное и спортивно-игровое оборудование / Т.И. Осокина, Е.А. Тимофеева, М.А. Рунова. – М.: Мозаика-синтез, 1999. – 68 с.
  2. 2. Филиппова О.С. Физическое воспитание и развитие дошкольников / О.С. Филиппова, Т.В. Волосникова, О.А. Каминский. – М.: Академия, 2007. – 224 с.
  3. 3. Шишкина В.А. Движение + движения. – М.: Просвещение, 1992. – 96 с.
  4. 4. Шишкина В.А. Физическое воспитание дошкольников / В.А. Шишкина, Н.Н. Ермак, В.Н. Шебеко. – 4-е изд. – М.: Академия, 2000. – 176 с.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.