Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Создание благоприятных условий для развития талантливых подростков

Proceeding
International Research-to-practice conference «Priority directions of science and education development». Volume 1
Creative commons logo
Published in:
International Research-to-practice conference «Priority directions of science and education development». Volume 1
Author:
Komarova L.V. 1
Work direction:
Педагогика
Rating:
Article accesses:
1624
Published in:
eLibrary.ru
1 MAEI School №73
For citation:
Komarova L. V. (2017). Создание благоприятных условий для развития талантливых подростков. Priority directions of science and education development, 1(1), 122-124. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В данной статье проанализирован вопрос, связанный с проблемой развития математической одаренности подростков. В работе рассмотрена возможность создания благоприятных условий для развития талантливых подростков.

References

  1. 1. Гильбух Ю.З. Внимание: одаренные дети. – М.: Знание,1991. – 80 с.
  2. 2. Волков И.П. Много ли в школе талантов? – М.: Знание 1989. – 80 с.
  3. 3. Чудновский В.Э. Одаренность: дар или испытание / В.Э. Чудновский, В.С. Юркевич. – М.: Знание, 1990. – 80 с.
  4. 4. Бекетова З.Н. Организация работы с одаренными детьми: проблемы, перспективы // Завуч. – 2004. – №7. – С. 83.
  5. 5. Богоявленская М. Школьные проблемы одаренных детей // Шк. психолог. – 2005. – №3.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.