Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Роль и место самообразования и самопознания в становлении педагога-профессионала

Proceeding
International Scientific and Practical Conference «Pedagogical experience: from theory to practice»
Creative commons logo
Published in:
International Scientific and Practical Conference «Pedagogical experience: from theory to practice»
Author:
Sinenko O. I. 1
Work direction:
Образование взрослых, самообразование
Rating:
Article accesses:
3336
Published in:
eLibrary.ru
1 MBDOU D/S 42 "Malinka"
For citation:
Sinenko O. I. (2017). Роль и место самообразования и самопознания в становлении педагога-профессионала. Pedagogical experience: from theory to practice, 165-166. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

Педагогу необходимо постоянное самосовершенствование для успешной педагогической деятельности. В статье приводятся некоторые приемы самообразования и самовоспитания.

References

  1. 1. Подласый И.П. Педагогика. – Кн. 1: Общие основы. Процесс обучения. – М.: Владос, 1999. – 747 с.
  2. 2. Роботова А.С. Введение в педагогическую профессию. – М.: Академия, 2006. – 208 с.
  3. 3. Сластенин В.А. Педагогика. Учеб. пособ. для студ. высш. пед. учеб. заведений. – М.: Академия, 2002. – 576 с.
  4. 4. Смирнов В.А. Педагогика, педагогические теории, системы технологии. – 4-е изд. – М., 2000.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.