Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Vzaimodeistvie s roditeliami po nravstvenno-patrioticheskomu vospitaniiu starshikh doshkol'nikov

Theses of Report
Published in:
International Extra-murral Online-conference «Organization of upbringing and educational process in the kindergarten of modern conditions»
Authors:
Ariskina N. A. 1 , Leshina T. N. 1
Work direction:
Работа с родителями
Rating:
Article accesses:
7370
1 ANO DO "Planeta detstva "Lada" - D/S 82 "Bogatyr'"
For citation:
Ariskina N. A., & Leshina T. N. (Jan 1, 1900). Vzaimodeistvie s roditeliami po nravstvenno-patrioticheskomu vospitaniiu starshikh doshkol'nikov. Organization of upbringing and educational process in the kindergarten of modern conditions. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC. Retrieved August 13, 2025, from https:/interactive-plus.ru/en/article/15110/discussion_platform

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В данной статье рассмотрены формы работы с родителями по нравственно – патриотическому воспитанию дошкольников.

References

  1. 1. М.Д. Маханева. Нравственно-патриотическое воспитание дошкольников. – М., Сфера, 2010. – 96 с.
  2. 2. Нравственно-патриотическое воспитание старших дошкольников посредством приобщения к культурным ценностям родного города: Методические рекомендации для работников дошкольных образовательных учреждений / Под ред. Е.И. Русиной. – Тольятти, 2008. – 86 с.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.