Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Prichiny vozniknoveniia shkol'nykh strakhov u detei

Theses of Report
Published in:
Internationa Extra-murral Online Conference «Scientific Dialogue: Issues of Humanitarian Studies»
Authors:
Churukanova D. S. 1 , Bekbaeva A. A. 1
Work direction:
Педагогика и психология
Rating:
Article accesses:
2130
1 FSBEI of HE "Aramvir State Pedagogical University"
For citation:
Churukanova D. S., & Bekbaeva A. A. (Jan 1, 1900). Prichiny vozniknoveniia shkol'nykh strakhov u detei. Scientific Dialogue: Issues of Humanitarian Studies. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC. Retrieved April 22, 2025, from https:/interactive-plus.ru/en/article/15612/discussion_platform

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

Данная статья посвящена психологическому осмыслению возникновения школьных и детских страхов у детей. В работе авторами поставлена задача показать причины появления у детей страхов.

References

  1. 1. Елисеев О.П. Практикум по психологии личности /О.П. Елисеев. – СПб., 2003.
  2. 2. Рогов Е.И. Настольная книга практического психолога: Учебное пособие в 2-х книгах / Е.И. Рогов. – М.: Владос, 2001.
  3. 3. Толстокулакова М.В. Страхи младших школьников [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://ped-kopilka.ru/blogs/marina-vladimirovna-tolstokulakova/statja-strahi-mladshih-shkolnikov.html

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.