Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Oracle Siebel CRM in a bank

Proceeding
DOI: 10.21661/r-421221
Open Access
International Scientific and Practical Conference «Scientific studies: theory, methodology and practice». Volume 1
Creative commons logo
Published in:
International Scientific and Practical Conference «Scientific studies: theory, methodology and practice». Volume 1
Authors:
Starikov A.S. 1 , Teterichev A.I. 1 , Uspensky E.N. 1
Work direction:
Технические науки
Rating:
Article accesses:
3227
Published in:
eLibrary.ru
1 FSAEI of HE «National Nuclear Research University MEPhI»
For citation:
Stariokv A. S., Teterichev A. I., & Uspensky E. N. (2017). Oracle Siebel CRM in a bank. Scientific studies: theory, methodology and practice, 1(1), 324-327. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC. https://doi.org/10.21661/r-421221

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

По мнению авторов, для повышения лояльности клиентов банка и увеличения их количества необходимо повышать качество их обслуживания. Одним из таких способ является внедрение CRM систем в контакт-центр банка. Результатом такого внедрения будет являться расширение возможностей и повышение качества обслуживания контакт центра.

References

  1. 1. Григорьев А.А. Известия РЭУ им. Г.В. Плеханова [Журнал] // Тeхнoлoгии и cрeдcтвa oбрaбoтки и хрaнeния дaнных при использовании программных продуктов компании Oracle. – 2015. – С. 21.
  2. 2. Иваном Р.В. Методики внедрения информационных систем: Учебное пособие [Книга]. – СПб, 2016.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.