Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Pedagogics of Future within the «Axiodemy» concept: author’s point of view

Research Article
DOI: 10.21661/r-462168
Open Access
International academic journal «Human and society»
Creative commons logo
Published in:
International academic journal «Human and society»
Authors:
Giloyan A.V. 1 , Vasilyev S.V. 2
Work direction:
[22.00.00] Социологические науки
Rating:
Article accesses:
2771
Published in:
doaj
eLibrary.ru
КиберЛенинка
1
2 NP «Silver ring of Russia»
For citation:
Giloyan A. V., & Vasilyev S. V. (2017). Pedagogics of Future within the «Axiodemy» concept: author’s point of view. Human and society, 7-11. https://doi.org/10.21661/r-462168

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics
UDC 31

Abstract

The article consists of an interview with Mr Artur Giloyan, a philosopher, writer, futurist, founder of the «Axiodemy» concept. It was prepared by Svetlana Vladimirovna Senator, a journalist-correspondent and Sergey Viktorovich Vasiliev, a candidate of historical sciences and leading expert NP «Silver ring of Russia». The interview reveals the author's view on the prospects for the development of education, ways and forms of this process.

References

  1. 1. Аксиодемия [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://axiodemia.com (дата обращения: 1.03.2017).
  2. 2. Атлас новых профессий. – М.: Агентство стратегических инициатив; Сколково, 2015. – 287 с.
  3. 3. Будущее образования: глобальная повестка // CC BY RF Group. – 2010–2014. – 193 с. [Электронный ресурс]. – Режим доступа: www.refuture.me

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.