Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Здоровьесберегающие технологии на уроках русского языка в школе-интернате спортивного профиля

Proceeding
II International Scientific and Practical Conference «Educational environment today: theory and practice»
Creative commons logo
Published in:
II International Scientific and Practical Conference «Educational environment today: theory and practice»
Authors:
Diukova M. V. 1 , Shraiber E. A. 1
Work direction:
Физическое воспитание и здоровьесберегающая деятельность
Rating:
Article accesses:
1947
Published in:
eLibrary.ru
1 MBGEBS "General education boarding school of basic general sports education”
For citation:
Diukova M. V., & Shraiber E. A. (2017). Здоровьесберегающие технологии на уроках русского языка в школе-интернате спортивного профиля. Educational environment today: theory and practice, 166-168. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

Данная статья посвящена особенностям здоровьесберегающей технологии в адаптации обучающихся в образовательном и социальном пространстве. Обобщен практический опыт организации здоровьесберегающей деятельности на уроках русского языка.

References

  1. 1. [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://nsportal.ru/shkola/mezhdistsiplinarnoe-bobshchenie/library/2013/11/05/.
  2. 2. Здоровье и образование [Электронный ресурс]. – Режим доступа: htth://festival.1 september.ru /artikles /571546/

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.