Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Трудовое воспитание в школе XXI века

Proceeding
II International Research-to-practice conference «Priority trends of science and education development». Volume 1
Creative commons logo
Published in:
II International Research-to-practice conference «Priority trends of science and education development». Volume 1
Author:
Zamurueva O. A. 1
Work direction:
Педагогика
Rating:
Article accesses:
1851
Published in:
eLibrary.ru
1 МБОУ Одинцовская гимназия №7
For citation:
Zamurueva O. A. (2017). Трудовое воспитание в школе XXI века. Priority trends of science and education development, 1(2), 136-138. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В статье рассматриваются проблемы трудового воспитания в современной школе и пути их решения. Автором представлены продуктивные методы формирования трудового воспитания.

References

  1. 1. Трудовое и профессиональное обучение в средней школе / Под ред. И.И. Пирогова. – М.: Приор, 2005.
  2. 2. Трудовое обучения в школе / Под ред. М.А. Мамонтова. – М.: Юнити, 2005.
  3. 3. Интернет-газета для родителей [Электронный ресурс]. – Режим доступа: gazetadr.ru
  4. 4. Мирук Р. Трудовое воспитание в школе как основа формирования гармоничной личности ребенка [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://gazetadr.ru/trudovoe-vospitanie-v-shkole/ (дата обращения: 24.07.2017).

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.