Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

The use of Internet resources to develop foreign professional competence in students studying art history

Proceeding
DOI: 10.21661/r-463874
Open Access
II International applied research conference «Scientific studies: theory, methodology and practice»
Creative commons logo
Published in:
II International applied research conference «Scientific studies: theory, methodology and practice»
Author:
Yasnenko I.P. 1
Work direction:
Педагогика
Rating:
Article accesses:
2154
Published in:
eLibrary.ru
1 Lomonosov Moscow State University
For citation:
Yasnenko I. P. (2017). The use of Internet resources to develop foreign professional competence in students studying art history. Scientific studies: theory, methodology and practice, 125-129. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC. https://doi.org/10.21661/r-463874

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

Статья посвящена проблеме профессионально-ориентированного обучения иностранному языку студентов неязыковых факультетов, а именно специализирующихся по истории искусства, использованию интернет-ресурсов для развития профессиональной компетенции студентов.

References

  1. 1. Абалуев Р.Н. Интернет-технологии в образовании: Учеб.-метод. пособие. Ч. 3 / Р.Н. Абалуев, Н.Г. Астафьева, Н.И. Баскакова, Е.Ю. Бойко. – Тамбов: Изд-во ТГТУ, 2002. – 114 с.
  2. 2. Полат Е.С. Интернет в гуманитарном образовании. – М.: Гуманитарный ИЦ «Владос», 2001. – 272 с.
  3. 3. Яроцкая Л.В. Иностранный язык и становление профессиональной личности (неязыковой вуз): Монография. – М.: Триумф, 2016. – 258 с.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.