Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Деловая игра как средство формирования профессиональных умений обучающихся СПО

Proceeding
VI International Scientific and Practical Conference «Psychology and Pedagogics in the 21st century: theory, practice and perspectives»
Creative commons logo
Published in:
VI International Scientific and Practical Conference «Psychology and Pedagogics in the 21st century: theory, practice and perspectives»
Authors:
Sharipova E. R. 1 , Abdureshitova E. I. 1
Work direction:
Теория и методика профессионального образования
Rating:
Article accesses:
1718
Published in:
eLibrary.ru
1 SBEIHE RC "Crimean Engineering and Pedagogical University"
For citation:
Sharipova E. R., & Abdureshitova E. I. (2017). Деловая игра как средство формирования профессиональных умений обучающихся СПО. Psychology and Pedagogics in the 21st century: theory, practice and perspectives, 35-39. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В данной статье рассматривается вопрос применения технологию деловой игры как средства формирования профессиональных умений будущих квалифицированных рабочих по профессии «закройщик» в средних профессиональных образовательных учреждениях. Авторами представлены методические рекомендации по организации и проведению деловой игры.

References

  1. 1. Макаренко И.В. Деловая игра как метод активного обучения: Сб. науч. ст. – Минск, 2010.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.