Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Agressivnoe povedenie doshkol'nikov

Theses of Report
Published in:
International Extra-murral Online-conference «Modernization of educational and upbringing process in preschool educational institution»
Authors:
Luzginova A. I. 1 , Luzginov A. V. 2
Work direction:
Психолого-педагогические аспекты воспитательно-образовательного процесса
Rating:
Article accesses:
1624
1 MBOU "Sredniaia obshcheobrazovatel'naia Monakovskaia shkola"
2 Comprehensive school №30
For citation:
Luzginova A. I., & Luzginov A. V. (Jan 1, 1900). Agressivnoe povedenie doshkol'nikov. Modernization of educational and upbringing process in preschool educational institution. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC. Retrieved April 02, 2025, from https:/interactive-plus.ru/en/article/465743/discussion_platform

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В данной статье рассматриваются причины возникновения агрессивного поведения дошкольников и способы его коррекции. Авторами также проанализировано понятие «агрессия».

References

  1. 1. Азарова Л.А. Психология девиантного поведения: Учеб-метод. комплекс / Л.А. Азарова, В.А. Сятковский. – Минск: ГИУСТ БГУ, 2009. – 164 с.
  2. 2. Алексеева Е.Е. Семейное консультирование в работе детского практического психолога / Е.Е. Алексеева // Психолог в детском саду. – 2004. – №4.
  3. 3. Кальсина А.А. Агрессивное поведение дошкольников [Электронный ресурс]. – Режим доступа: https://nsportal.ru/detskiy-sad/raznoe/2013/01/28/agressivnoe-povedenie-doshkolnikov (дата обращения: 14.11.2017).

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.