Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Стратегическое планирование развития организации

Proceeding
III International Scientific and Practical Conference «Educational environment today: development strategy»
Creative commons logo
Published in:
III International Scientific and Practical Conference «Educational environment today: development strategy»
Author:
Trifonova E. V. 1
Work direction:
Экономические аспекты образовательной деятельности
Rating:
Article accesses:
1992
Published in:
eLibrary.ru
1 Moscow Technological University
For citation:

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

In this article the analysis of the strategy of organizations, proven in the development of plans, activities, projects, and situation of the organization. Highlights the key performance criteria when choosing a strategy.

References

  1. 1. Гальперин В.М. Микроэкономика / В.М. Гальперин, С.М. Игнатьев, В.И. Моргунов. – 2013. – 128 с.
  2. 2. Ламбен Ж.Ж. Анализ потребностей покупателей / Ж.Ж. Ламбен, Р. Чумпитас, И. Шулинг. – 2014. – 324 с.
  3. 3. Мескон М. Основы менеджмента / М. Мескон, М. Альберт, Ф. Хедоури. – 3-е изд. – М.: Вильямс, 2013. – 672 с.
  4. 4. Герчикова И.Н. Менеджмент / И.Н. Герчикова. – 4-е изд., перераб. и доп. – М.: Юнити-Дана, 2014. – 512 с.
  5. 5. Ансофф И. Стратегическое управление / И. Ансофф. – М.: Вильямс, 2015. – 306 с.
  6. 6. Альстрэнд Б. Школы стратегий / Б. Альстрэнд, Дж. Лэмпел, Г. Минцберг. – 2016. – 249 с.
  7. 7. Уваров В.В. Стратегический менеджмент / В.В. Уваров, А.А. Лаптев. – М.: Дело и сервис, 2014. – 496 с.
  8. 8. Бланк И.А. Основы финансового менеджмента / И.А. Бланк. – СПб.: Питер, 2013. – 142 с.
  9. 9. Портер М. Конкуренция / М. Портер. – Обновл. и расшир. изд. – М.: Вильямс, 2016. – 724 с.
  10. 10. Кокинз Г. Управление результативностью: как преодолеть разрыв между объявленной стратегией и реальными процессами. – М.: Альпина Бизнес Букс, 2013. – 315 с.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.