Strategiia razvitiia obrazovatel'noi organizatsii zakrytogo administrativnogo territorial'nogo obrazovaniia
Proceeding
DOI: 10.21661/r-466971
Open Access


- Published in:
- III International Scientific and Practical Conference «Relevant lines of scientific research: theory and practice». Volume 2
- Authors:
- Sokolovskii A. A. 1 , Mamedova A. S. 1 , Tepliakova I. A. 1
- Scientific adviser:
- Lukianova A. A.1
- Work direction:
- Экономика
- Rating:
- Article accesses:
- 1689
- Published in:
- eLibrary.ru
1 FSBEI of HE "Krasnoyarsk State Pedagogical University named after V.P. Astafyev"
- APA
For citation:
Sokolovskii A. A., Mamedova A. S., & Tepliakova I. A. (2017). Strategiia razvitiia obrazovatel'noi organizatsii zakrytogo administrativnogo territorial'nogo obrazovaniia. Relevant lines of scientific research: theory and practice, 2(4), 206-209. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC. https://doi.org/10.21661/r-466971
- Full text
- Metrics
DOI: 10.21661/r-466971
Abstract
This article discusses the basics of strategic development of educational organization in conditions of a closed administrative territorial unit.
Keywords
References
- 1. Ансофф И. Стратегический менеджмент. Учебное пособие для вузов / Под ред. А.Н. Петрова. – СПб.: Питер, 2005. – 496 с.
- 2. Баканов Г.Б. Стратегический менеджмент. Курс лекций. – Таганрог: МРЦПКиПК ЮФУ, 2014.
- 3. Гам В.И. Методология и технологии стратегического лидерства в условиях системных изменений в образовании: Автореф. дис. … д-ра пед. наук. – Калининград, 2009. – 43 с.
- 4. Гершун А. Технология сбалансированного управления / А. Гершун, М. Горский. – М.: Олимп-Бизнес, 2006. – 416 с.
- 5. Зуб А.Т. Стратегический менеджмент: теория и практика. Учебное пособие для вузов. – М.: Аспект Пресс, 2002. – 415 с.
- 6. Мкртчян Г.А. Психология экспертной деятельности в образовании: Теория. Методология. Практика. – Н. Новгород: Нижегородский гуманитарный центр, 2002. – 182 с.
- 7. Николаева С.В. Стратегия развития образовательного учреждения // Молодой ученый. – 2016. – №11. – С. 877–879.
Comments(0)