Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Привитие природоведческих навыков в начальной школе

Proceeding
International Research-to-practice conference «Priority directions of science and education development»
Creative commons logo
Published in:
International Research-to-practice conference «Priority directions of science and education development»
Authors:
Galushko I. G. 1 , Galushko A. V. 1 , Sivakova L. I. 1
Work direction:
Педагогика
Rating:
Article accesses:
1831
Published in:
eLibrary.ru
1 FSFEI of HE "Kuban State University"
For citation:
Galushko I. G., Galushko A. V., & Sivakova L. I. (2017). Привитие природоведческих навыков в начальной школе. Priority directions of science and education development, 77-78. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В статье говорится об отличии экологического образования от ознакомления с природой.

References

  1. 1. Одум Ю. Экология. Т. 1, 2. – М.: Мир, 2006.
  2. 2. Чернова Н.М. Общая экология: Учебник для студентов педагогических вузов / Н.М. Чернова, А.М. Былова. – М.: Дрофа, 2008.
  3. 3. Экология: Учебник для студентов высш. и сред. учеб. заведений, обуч. по техн. спец. и направлениям / Л.И. Цветкова, М.И. Алексеев, Ф.В. Карамзинов [и др.]; под общ. ред. Л.И. Цветковой. – М.: АСБВ; СПб.: Химиздат, 2007.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.