Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Экологическое образование на уроках английского языка

Proceeding
XIV International Scientific and Practical Conference «Modern education development: theory, techniques and practice»
Creative commons logo
Published in:
XIV International Scientific and Practical Conference «Modern education development: theory, techniques and practice»
Authors:
Gladkikh I. P. 1 , Kosenkova I. O. 1
Work direction:
Педагогика общеобразовательной школы
Rating:
Article accesses:
1404
Published in:
eLibrary.ru
1 FSAEI of HE "Belgorod State National Research University"
For citation:
Gladkikh I. P., & Kosenkova I. O. (2017). Экологическое образование на уроках английского языка. Modern education development: theory, techniques and practice, 186-188. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В данной статье рассматриваются экологические проблемы и пути их решения. В работе также говорится об экологическом образовании школьников и важности его для будущего нашей планеты.

References

  1. 1. Воспитательный процесс: изучение эффективности: Методические рекомендации / Под ред. Е.Н. Степанова. – М., 2011.
  2. 2. Старостина А.Н. Экологическое воспитание на уроках английского языка [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://ped-kopilka.ru/blogs/aleksandra-nikolaevna-starostina/statja-na-temu yekologicheskoe-vospitanie.html

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.