Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Білім саласындағы сызу пәнінің орны

Proceeding
XIII International Research-to-practice conference «Pedagogical experience: from theory to practice»
Creative commons logo
Published in:
XIII International Research-to-practice conference «Pedagogical experience: from theory to practice»
Author:
Shaikhieva K. M. 1
Work direction:
Технические средства обучения
Rating:
Article accesses:
1364
Published in:
eLibrary.ru
1 Caspian State University of Technologies and Engineering named after Sh. Yessenov
For citation:
Shaikhieva K. M. (2018). Білім саласындағы сызу пәнінің орны. Pedagogical experience: from theory to practice, 367-370. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В данной статье затрагивается тема профессионального образования. Как показала сама жизнь, спрос на рабочую силу растет из-за развития экономики и отраслей. В настоящее время страна нуждается в квалифицированных специалистах, которые освоили передовые технологии в мире цивилизации, имеют новое профессиональное образование, основанное на знаниях.

References

  1. 1. Боголюбов С.К. Черчение / С.К. Боголюбов, А.В. Войнов. – М.: Машиностроение, 1981.
  2. 2. Василенко Е.А. Методика обучения черчению. – М.: Просвещение, 1990
  3. 3. Кузьменко В.И. Методика преподавания черчения / В.И. Кузьменко, М.А. Косалапов. – М.: Просвещение, 1981.
  4. 4. Ставрапольский Н.О. Уроки черчения в школе. – М.: Просвещение, 1981.
  5. 5. Волков И.П. Учим творчеству. – М.: Педагогика, 1988.
  6. 6. Есмұханов Ж. Черчение. Оқулық. Рауан. – Алматы. 2000

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.