Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Проектные методы организации работы учащихся в условиях ФГОС

Proceeding
XIII International Research-to-practice conference «Pedagogical experience: from theory to practice»
Creative commons logo
Published in:
XIII International Research-to-practice conference «Pedagogical experience: from theory to practice»
Authors:
Shaimardanova L. V. 1 , Khairullina F. R. 1
Work direction:
Педагогика общеобразовательной школы
Rating:
Article accesses:
1232
Published in:
eLibrary.ru
1 MBEI «School №86 with advanced study of individual subjects»
For citation:
Shaimardanova L. V., & Khairullina F. R. (2018). Проектные методы организации работы учащихся в условиях ФГОС. Pedagogical experience: from theory to practice, 233-234. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В данной статье рассмотрен вопрос применения проектного метода. Использование метода проекта является целесообразным, так как способствует формированию у школьников ответственности, инициативности и самостоятельности.

References

  1. 1. Сиденко А.С. Метод проектов: история и практика применения // Завуч. – 2003.
  2. 2. Сергеев И.С. Как организовать проектную деятельность учащихся. – М., 2005.
  3. 3. Харламов И.Ф. Формы организации обучения и их развитие в дидактике. – М., 2001.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.