Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Включение родителей в систему взаимодействия детского сада и семьи

Proceeding
XI International research and practice conference «Upbringing and education: theory, methods and practice»
Creative commons logo
Published in:
XI International research and practice conference «Upbringing and education: theory, methods and practice»
Author:
Smovzh A. P. 1
Work direction:
Дошкольная педагогика
Rating:
Article accesses:
1695
Published in:
eLibrary.ru
1 MDOU D/S 122
For citation:
Smovzh A. P. (2018). Включение родителей в систему взаимодействия детского сада и семьи. Upbringing and education: theory, methods and practice, 202-204. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В статье отражен опыт работы по взаимодействию детского сада и семьи через различные формы работы.

References

  1. 1. Арнаутова Е.П. Планируем работу с семьей // Управление ДОУ. – 2002. – №4.
  2. 2. Зверева О.Л. Методическая помощь воспитателю в подготовке к общению с родителями // Управление ДОУ. – 2002. – №4.
  3. 3. Евдокимова Н.В. Детский сад и семья: методика работы с родителями: Пособие для педагогов и родителей / Н.В. Евдокимова, Н.В. Додокина, Е.А. Кудрявцева. – М.: Мозаика-Синтез, 2007.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.