Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Нестандартные способы преподавания учебного материала в школе

Proceeding
IV International Research-to-practice conference «Education and science in the modern context»
Creative commons logo
Published in:
IV International Research-to-practice conference «Education and science in the modern context»
Authors:
Shiling G. S. 1 , Malygina N. R. 1
Work direction:
Педагогика
Rating:
Article accesses:
1164
Published in:
eLibrary.ru
1 FSBEI of HE "Shukshin Altai State Humanitarian and Pedagogical University"
For citation:
Shiling G. S., & Malygina N. R. (2018). Нестандартные способы преподавания учебного материала в школе. Education and science in the modern context, 119-120. Чебоксары: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В статье обоснована значимость и актуальность применения нестандартных способов преподавания учебного материала по дисциплине «Информатика и ИКТ» в школе. Выделены основные идеи, описаны концепции. В работе указаны те моменты, на которые особенно нужно обратить внимание при разработке нестандартных уроков.

References

  1. 1. Лозовая Р.М. Нестандартные формы и методы обучения математике [Электронный ресурс]. – Режим доступа: https://nsportal.ru/shkola/obshchepedagogicheskie-tekhnologii/library/2014/09/05/nestandartnye-formy-i-metody-obucheniya (дата обращения: 26.02.2018).

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.