Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

What is branding and why do you need it?

Proceeding
International Scientific and Practical Conference «Economics and management: problems, trends and future development»
Creative commons logo
Published in:
International Scientific and Practical Conference «Economics and management: problems, trends and future development»
Author:
Morozova S. A. 1
Work direction:
Проблемы и перспективы развития малого бизнеса
Rating:
Article accesses:
1394
Published in:
eLibrary.ru
1 Russian University of Transport
For citation:
Morozova S. A. (2018). What is branding and why do you need it?. Economics and management: problems, trends and future development, 99-101. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

Article is devoted to influence of a brand for consciousness of the person, his emotion and memory and also what helps the companies to be allocated against the background of competitors.

References

  1. 1. Атаева Т.А. Учебное пособие по дисциплине «Брендинг» для направления подготовки 100700.62 «Торговое дело» профиль «Коммерция», «Маркетинг». – Махачкала: ДГИНХ, 2013. – 83 с.
  2. 2. Запесоцкий Ю.А. Основы брендинга: Учебное пособие. – СПб.: СПбГУП, 2011. – 88 с.  ISBN 978–5-7621–0655–9
  3. 3. Шарков Ф.И. Магия Бренда // Брендинг как маркетинговая коммуникация. Учебное пособие. – М.: Альфа- Пресс, 2006. – 268 с.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.