Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Itogovoe otsenivanie po FGOS v 5 klasse

Proceeding
International research and practice conference «Upbringing and education: theory, methods and practice»
Creative commons logo
Published in:
International research and practice conference «Upbringing and education: theory, methods and practice»
Authors:
Driakhlova E. A. 1 , Pautova N. A. 1
Work direction:
Педагогика общеобразовательной школы
Rating:
Article accesses:
1313
Published in:
eLibrary.ru
1 FSOEI "Ulyanovsk Guard Suvorov Military School of the Ministry of Defence of the Russian Federation"
For citation:
Driakhlova E. A., & Pautova N. A. (2018). Itogovoe otsenivanie po FGOS v 5 klasse. Upbringing and education: theory, methods and practice, 165-168. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

Данная статья посвящена рассмотрению методики создания математического блока итоговой метапредметной контрольной работы для 5 класса. Данная тема может быть полезна учителям математики (или других дисциплин) общеобразовательных школ.

References

  1. 1. Федеральный государственный образовательный стандарт основного общего образования (Утверждён приказом Министерства образования и науки Российской Федерации 17 декабря 2010 г. №1897).
  2. 2. Лукичева Е.Ю. ФГОС: обновление содержания и технологий обучения математике. – 2-е изд., доп. и испр. – СПб.: СПб АППО, 2013.
  3. 3. Стандарты второго поколения: Примерные программы по учебным предметам. Математика 5–9 классы. – М.: Просвещение, 2011.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.