Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Sovremennye metody prodvizheniia tovarov

Theses of Report
Published in:
International Extra-murral Online Conference «Research dialogue: Finances and Credit»
Authors:
Prokopeva O. A. 1 , Koptelov K. O. 1
Work direction:
Финансовая система
Rating:
Article accesses:
1504
1 FSBEI of HE "Ural State University of Railway Transport"
For citation:
Prokopeva O. A., & Koptelov K. O. (Jan 1, 1900). Sovremennye metody prodvizheniia tovarov. Research dialogue: Finances and Credit. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC. Retrieved September 23, 2025, from https:/interactive-plus.ru/en/article/471872/discussion_platform

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В статье авторы изучили современные методы продвижения товаров. В рамках статьи проведен детальный анализ современных методов продвижения товаров.

References

  1. 1. Орловская Л. Маркетинговые коммуникации // Ж. Маркетолог. – №4. – 2002. – С. 4–6.
  2. 2. Росситер Дж. Реклама и продвижение товаров / Дж. Росситер, Л. Перси. – С-П., 2000. – С. 139–147.
  3. 3. Котлер Ф. Маркетинг. Менеджмент. – С-П., 2006. – С. 517–521.
  4. 4. Романов А.А. Маркетинговые коммуникации / А.А. Романов, А.В. Панько. – М.: Эксмо, 2006.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.