Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Psikhologicheskie aspekty reklamnogo slogana

Proceeding
International Research-to-practice conference «Education and science in the modern context»
Creative commons logo
Published in:
International Research-to-practice conference «Education and science in the modern context»
Author:
Sopelko A. V. 1
Work direction:
Психология
Rating:
Article accesses:
1496
Published in:
eLibrary.ru
1 Институт истории и политики ФГБОУ ВО «Московский государственный педагогический университет (МПГУ)», Россия, Москва
For citation:
Sopelko A. V. (2018). Psikhologicheskie aspekty reklamnogo slogana. Education and science in the modern context, 233-234. Чебоксары: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

Данные тезисы рассматривают слоганы как неотъемлемую часть любой рекламы. Именно слоган заключает в себе основной смысл рекламы, так как слоган решает непростую задачу – вызвать интерес у потребителя и побудить человека обратить внимание и купить данный товар.

References

  1. 1. Александров Ф. Хроники российской рекламы. – М.: Гелла-принт, 2003. – 353 с.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.