Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Kak distantsionnoe obuchenie vliiaet na strukturu obrazovaniia v Rossii?

Proceeding
International Research-to-practice conference «Priority directions of scienceand education development»
Creative commons logo
Published in:
International Research-to-practice conference «Priority directions of scienceand education development»
Author:
Prokaeva K. A. 1
Scientific adviser:
Tukova E. A.1
Work direction:
Педагогика
Rating:
Article accesses:
1257
Published in:
eLibrary.ru
1 FSBEI of HE "Ural State University of Railway Transport"
For citation:
Prokaeva K. A. (2018). Kak distantsionnoe obuchenie vliiaet na strukturu obrazovaniia v Rossii?. Priority directions of scienceand education development, 93-94. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В данной статье авторами рассмотрено понятие дистанционного обучения и его влияние на структуру образования в России.

References

  1. 1. Матвиюк В.М. Использование интернет-технологий в современном образовании // Социально-экономическое развитие общества в контексте общезначимых проблем современности. – 2011. – С. 183–184.
  2. 2. Матвиюк В.М. Проблемы информатизации математического образования в СПО // Гуманитарные знания и естественные науки: современные проблемы и перспективы развития / Под общ. редакцией Е.В. Королюк. – 2014. – С. 101–103.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.