Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Realizatsiia v MU DO TsDT kompleksno-tselevoi programmy dukhovno-nravstvennogo vospitaniia "Voskhozhdenie"

Proceeding
VI Аll-Russian scientific and practical conference with international participation «Modern education development: theory, techniques and practice»
Creative commons logo
Published in:
VI Аll-Russian scientific and practical conference with international participation «Modern education development: theory, techniques and practice»
Authors:
Mishenina N. V. 1 , Tsareva S. V. 2 , Shevtsova S. N. 1
Work direction:
Дополнительное (внешкольное) образование детей
Rating:
Article accesses:
1225
Published in:
eLibrary.ru
1 MAUDO "Tsentr dopolnitel'nogo obrazovaniia "Uspekh"
2 MDOU "D/S 22"
For citation:
Mishenina N. V., Tsareva S. V., & Shevtsova S. N. (2018). Realizatsiia v MU DO TsDT kompleksno-tselevoi programmy dukhovno-nravstvennogo vospitaniia "Voskhozhdenie". Modern education development: theory, techniques and practice, 90-91. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

Статья посвящена актуальной проблеме духовно-нравственного становления личности посредством реализации в МУ ДО ЦДТ комплексно-целевой программы «Восхождение».

References

  1. 1. Божович Л.И. Личность и её формирование в детском возрасте / Под ред. Л.И. Божович. – М.: Просвещение, 1968. – 127 с.
  2. 2. Гурин В.Е. Формирование нравственного сознания и поведения старшеклассников / Под ред. В.Е. Гурина – М.: Просвещение, 2008. – 112 с.
  3. 3. Лесгафт П.М. Семейное воспитание ребёнка и его значение / Под ред. П.М. Лесгафт. – М.: Педагогика, 2011. – 156 с.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.