Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Formirovanie poznavatel'nogo interesa u mladshikh shkol'nikov putem ispol'zovaniia sovremennykh informatsionnykh tekhnologii

Proceeding
International Research-to-practice conference «Pedagogical experience: from theory to practice»
Creative commons logo
Published in:
International Research-to-practice conference «Pedagogical experience: from theory to practice»
Author:
Skachilova O. V. 1
Work direction:
Общая педагогика
Rating:
Article accesses:
1243
Published in:
eLibrary.ru
1 MBOU "SOSh 21"
For citation:
Skachilova O. V. (2018). Formirovanie poznavatel'nogo interesa u mladshikh shkol'nikov putem ispol'zovaniia sovremennykh informatsionnykh tekhnologii. Pedagogical experience: from theory to practice, 44-45. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В данной статье представлен материал по формированию познавательного интереса у школьников младшего возраста с использованием информационных технологий.

References

  1. 1. Гусева А.И. Методика педагогически осознанного применения ИКТ в учебном процессе: Учебное пособие / А.И. Гусева. – М., 2006.
  2. 2. Щукина Г.И. Проблемы познавательного интереса в педагогике / Г.И. Щукина. – М., 2005.
  3. 3. Молокова А.В. Информационно-коммуникативные технологии в начальном образовании / А.В. Молокова, О.О. Королькова // Сибирский учитель. – 2011. – №6. – С. 52–56.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.