Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Znachenie sporta vo vneurochnoe vremia dlia studentov

Proceeding
International Scientific and Practical Conference for Students «Students' science: current realities»
Creative commons logo
Published in:
International Scientific and Practical Conference for Students «Students' science: current realities»
Author:
Zavgorodneva D. V. 1
Scientific adviser:
Safonova O. A.1
Work direction:
Педагогические науки
Rating:
Article accesses:
1254
Published in:
eLibrary.ru
1 Saint-Petersburg state university of architecture and civil engineering
For citation:
Zavgorodneva D. V. (2018). Znachenie sporta vo vneurochnoe vremia dlia studentov. Students' science: current realities, 7-8. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

Статья посвящена значению спорта для студентов во внеурочное время. Раскрыты основные причины, почему студенты не занимаются спортом, а также влияние спорта на учебный процесс.

References

  1. 1. Кузнецов В. Теория и история физической культуры: Учебник / В. Кузнецов, Г. Колодницкий. – М.: КноРус, 2018. – С. 448.
  2. 2. Соловьев Р.Ю. Международный педагогический портал «Спорт в жизни студента» [Электронный ресурс]. – Режим доступа: https://solncesvet.ru/
  3. 3. Жигарева О.Е. Повышение эффективности физической подготовки студентов: Учебное пособие. – М.: Прометей, 2018. – С. 94.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.