Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Sushchnost' kontent-marketinga dlia sovremennogo predpriiatiia

Proceeding
IX International Scientific and Practical Conference «Science, education, society: trends and prospects»
Creative commons logo
Published in:
IX International Scientific and Practical Conference «Science, education, society: trends and prospects»
Author:
Timofeev D. M. 1
Work direction:
Экономика (экономическая теория, финансы, бухгалтерский учет, статистика и др.)
Rating:
Article accesses:
1149
Published in:
eLibrary.ru
1 Financial and Economic Institute of FSAEI of HPE "M.K. Ammosov North-Eastern Federal University"
For citation:
Timofeev D. M. (2018). Sushchnost' kontent-marketinga dlia sovremennogo predpriiatiia. Science, education, society: trends and prospects, 246-247. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В данной статье рассматривается вопрос о важности контент-маркетинга для современного предприятия. Автор приходит к выводу, что для правильного использования контент-маркетинга необходимо вести его систематически.

References

  1. 1. Стелзнер М. Контент-маркетинг. Новые методы привлечения клиентов в эпоху Интернета. – 2012.
  2. 2. Сontent-Marketing Insitute [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://contentmarketinginstitute.com/what-is-content-marketing/
  3. 3. [Электронный ресурс]. – Режим доступа: https://rusability.ru/content-marketing/3-krupnyih-brenda-kotoryie-osvoili-kontent-marketing-na-otlichno/ (дата обращения: 04.12.2018).

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.