Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Smyslovoe chtenie na urokakh literaturnogo chteniia v nachal'noi shkole

Proceeding
International Scientific and Practical Conference «A breakthrough in science: development strategies»
Creative commons logo
Published in:
International Scientific and Practical Conference «A breakthrough in science: development strategies»
Authors:
Andreeva N. S. 1 , Gaidukova S. S. 1
Work direction:
Педагогика
Rating:
Article accesses:
1520
Published in:
eLibrary.ru
1 MBGI Belgorod "Lyceum №32"
For citation:
Andreeva N. S., & Gaidukova S. S. (2018). Smyslovoe chtenie na urokakh literaturnogo chteniia v nachal'noi shkole. A breakthrough in science: development strategies, 22-23. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

Статья содержит приёмы работы на уроках литературного чтения, позволяющие развить у обучающихся интерес к чтению, осознанность чтения и развить познавательные способности обучающихся.

References

  1. 1. Бондаренко А.А. Формирование навыков литературного произношения у младших школьников. – М., 1997.
  2. 2. Граник Г.Г. Дорога к книге / Г.Г. Граник, Н.А. Концевая. – М.: НПО «Образование», 1995.
  3. 3. Песняева Н. А. Эффективность развития речевой деятельности младших школьников в учебном диалоге // Начальная школа. – №5. – 2005.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.