Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Razvitie melkoi motoriki i sensoriki u detei doshkol'nogo vozrasta

Proceeding
International Scientific and Practical Conference «Pedagogical excellence and pedagogical technologies»
Creative commons logo
Published in:
International Scientific and Practical Conference «Pedagogical excellence and pedagogical technologies»
Author:
Sapina N. S. 1
Work direction:
Дошкольная педагогика
Rating:
Article accesses:
1670
Published in:
eLibrary.ru
1 MBOU "Remzavodskaia SOSh"
For citation:
Sapina N. S. (2018). Razvitie melkoi motoriki i sensoriki u detei doshkol'nogo vozrasta. Pedagogical excellence and pedagogical technologies, 199-200. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В данной статье приведены примеры упражнений для развития мелкой моторики и сенсорики для детей дошкольного возраста. Данные упражнения активно применяются воспитателями в МБОУ «Ремзаводская СОШ».

References

  1. 1. Дунаева Л.Г. Игры для развития мелкой моторик у детей – дошкольников 5–6 лет [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://kladraz.ru/blogs/lilija-grigorevna-dunaeva/igry-dlja-razvitija-melkoi-motoriki.html
  2. 2. Маркелова В.Н. Развитие мелкой моторики рук у детей 6–7 лет [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://pedrazvitie.ru/servisy/publik/publ?id=3085
  3. 3. Янушко Е. Развитие мелкой моторики у детей раннего возраста / Е. Янушко. – М.: Владос, 2017. – 269 с.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.