Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Rol' psikhologa v reshenii problem mezhlichnostnykh vzaimootnoshenii v podrostkovom i iunosheskom vozraste

Theses of Report
Published in:
Internationa Extra-murral Online Conference «Scientific Dialogue: Issues of Humanitarian Studies»
Authors:
Vlasova O. V. 1 , Filippova E. A. 1
Work direction:
Педагогика и психология
Rating:
Article accesses:
1053
1 FSBEI of HE "Krasnoyarsk State Pedagogical University named after V.P. Astafyev"
For citation:
Vlasova O. V., & Filippova E. A. (Jan 1, 1900). Rol' psikhologa v reshenii problem mezhlichnostnykh vzaimootnoshenii v podrostkovom i iunosheskom vozraste. Scientific Dialogue: Issues of Humanitarian Studies. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC. Retrieved April 18, 2025, from https:/interactive-plus.ru/en/article/475547/discussion_platform

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В статье рассматриваются проблемы результатов психологии в сфере практико-психологической коррекции личности, эмоциональных состояний и межличностных отношений.

References

  1. 1. Адизова Т. Психокоррекция: Учебное пособие. – Ташкент, 2006. – 66 с.
  2. 2. Клычева З. Формирование коммуникативных качеств личности учащихся начальных классов в общении. – Нукус, 2009. – 102 с.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.