Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Konspekt neposredstvenno obrazovatel'noi deiatel'nosti po poznavatel'nomu razvitiiu na temu "Vesna"

Proceeding
International Research-to-practice conference «Pedagogical experience: from theory to practice»
Creative commons logo
Published in:
International Research-to-practice conference «Pedagogical experience: from theory to practice»
Authors:
Gavrilova E. O. 1 , Chumakova T. N. 1
Work direction:
Дошкольная педагогика
Rating:
Article accesses:
1019
Published in:
eLibrary.ru
1 MBDOU "D/S 3 "Malen'kaia strana" g. Cheboksary Chuvashskoi Respubliki
For citation:
Gavrilova E. O., & Chumakova T. N. (2019). Konspekt neposredstvenno obrazovatel'noi deiatel'nosti po poznavatel'nomu razvitiiu na temu "Vesna". Pedagogical experience: from theory to practice, 177-178. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В данной статье представлен конспект занятия по познавательному развитию дошкольников.

References

  1. 1. Абраменко О.В. Конспект совместной образовательной деятельности в первой младшей группе по реализации образовательной области познавательное развитие «Весна» [Электронный ресурс]. – Режим доступа: https://nsportal.ru/detskiy-sad/okruzhayushchiy-mir/2016/04/18/konspekt-sovmestnoy-obrazovatelnoy-deyatelnosti-v-pervoy (дата обращения: 16.01.2019).

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.