Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Formirovanie dukhovno-nravstvennykh kachestv u doshkol'nikov vo vzaimodeistvii sem'i i obrazovatel'nogo uchrezhdeniia

Proceeding
International Research-to-practice conference «Pedagogical experience: from theory to practice»
Creative commons logo
Published in:
International Research-to-practice conference «Pedagogical experience: from theory to practice»
Authors:
Arkhipova O. V. 1 , Davydova E. V. 1
Work direction:
Дошкольная педагогика
Rating:
Article accesses:
1193
Published in:
eLibrary.ru
1 MBDOU "D/S 64"
For citation:
Arkhipova O. V., & Davydova E. V. (2019). Formirovanie dukhovno-nravstvennykh kachestv u doshkol'nikov vo vzaimodeistvii sem'i i obrazovatel'nogo uchrezhdeniia. Pedagogical experience: from theory to practice, 164-166. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

Статья посвящена вопросу духовно-нравственного развития детей дошкольного возраста. Определяющим фактором в данном процессе выступает для авторов взаимодействие семьи и образовательного учреждения (ДОУ).

References

  1. 1. Артемова Е.И. Духовно-нравственное воспитание дошкольников / Е.И. Артемова // Дошкольная педагогика. – 2012. – №7. – С. 12–13.
  2. 2. Дзержинская И.Л. Музыкальное воспитание в детском саду / И.Л. Дзержинская. – М.: Просвещение, 1985. – 192 с.
  3. 3. Зацепина М.Б. Музыкальное воспитание в детском саду / М.Б. Зацепина. – М.: АРКТИ,2008. – 199 с.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.