Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Konspekt neposredstvenno obrazovatel'noi deiatel'nosti po poznavatel'nomu razvitiiu v starshei gruppe na temu "Zagadki o vode"

Proceeding
International research and practice conference «Upbringing and education: theory, methods and practice»
Creative commons logo
Published in:
International research and practice conference «Upbringing and education: theory, methods and practice»
Author:
Riabova A. V. 1
Work direction:
Дошкольная педагогика
Rating:
Article accesses:
985
Published in:
eLibrary.ru
1 MBDOU D/S KV 200 "Volshebnyi bashmachok"
For citation:
Riabova A. V. (2019). Konspekt neposredstvenno obrazovatel'noi deiatel'nosti po poznavatel'nomu razvitiiu v starshei gruppe na temu "Zagadki o vode". Upbringing and education: theory, methods and practice, 146-150. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В данной статье представлен конспект образовательной деятельности по познавательному развитию в старшей дошкольной группе.

References

  1. 1. Сидорчук Т.А. Обучение дошкольников самостоятельной работе с проблемами средствами ОТСМ-ТРИЗ / Т.А. Сидорчук, Н.Н. Хоменко.
  2. 2. [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://kinderinfo.ru/hand-games-ezhik/
  3. 3. [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://fizkult-ura.ru/sci/fizkultminutki/8
  4. 4. Сидорчук Т.А. Развитие мышления, воображения и речи у дошкольников / Т.А. Сидорчук, Н.Н. Хоменко, С.В. Лелюх. – Ульяновск, 2003.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.