Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Klassnyi chas kak osnovnaia forma vospitatel'noi raboty

Proceeding
International Scientific and Practical Conference «Educational environment today: development strategy»
Creative commons logo
Published in:
International Scientific and Practical Conference «Educational environment today: development strategy»
Author:
Makarova N. I. 1
Work direction:
Воспитание как приоритетная задача современного образования
Rating:
Article accesses:
1181
Published in:
eLibrary.ru
1 MAOU "SOSh 112 s uglublennym izucheniem informatiki"
For citation:
Makarova N. I. (2019). Klassnyi chas kak osnovnaia forma vospitatel'noi raboty. Educational environment today: development strategy, 138-140. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В статье рассматриваются особенности классного часа, его типы и формы. Автор предлагает определение понятия «формы воспитательной работы», приводит классификацию форм воспитания.

References

  1. 1. Бушелева Б.В. Поговорим о воспитанности. – М.: Просвещение, 1989.
  2. 2. Ветрова В.В. Уроки психологического здоровья. – М.: Педагогическое общество России, 2000.
  3. 3. Классному руководителю о классном часе / под ред. Е.Н. Степановой, М.А. Александровой. – М.: Сфера, 2005.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.