Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Korrektsiia emotsional'nogo sostoianiia doshkol'nikov metodami art-pedagogiki

Proceeding
International research and practice conference «Upbringing and education: theory, methods and practice»
Creative commons logo
Published in:
International research and practice conference «Upbringing and education: theory, methods and practice»
Author:
Sakharova T. N. 1
Work direction:
Современные педагогические технологии
Rating:
Article accesses:
1102
Published in:
eLibrary.ru
1 PEI of HE "Kazan Innovative University named after V.G. Timiryasov"
For citation:
Sakharova T. N. (2019). Korrektsiia emotsional'nogo sostoianiia doshkol'nikov metodami art-pedagogiki. Upbringing and education: theory, methods and practice, 25-26. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В статье рассматривается вопрос коррекции эмоционального состояния детей. Согласно автору, методы арт-педагогики способствуют формированию оптимального уровня эмоционального состояния дошкольников.

References

  1. 1. Бреслав Г.Э. Цветопсихология и цветолечение для всех. – М.: Академия, 2018. – 128 с.
  2. 2. Бурно М.Е. Терапия творческим самовыражением. – М.: Медицина, 2009.
  3. 3. Захаров А.И. Происхождение детских неврозов и психотерапия. – М.: Владос, 2010. – 280 с.
  4. 4. Изард К.Э. Психология эмоций (перев. с англ.). – СПб.: Питер, 2011. – 280 с.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.