Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Rol' podderzhki sem'i i sverstnikov dlia ukrepleniia uverennosti podrostkov v sebe

Proceeding
International Research-to-practice conference «Education and science in the modern context»
Creative commons logo
Published in:
International Research-to-practice conference «Education and science in the modern context»
Author:
Israilova C. E. 1
Work direction:
Психология
Rating:
Article accesses:
1034
Published in:
eLibrary.ru
1 FSAEI of HE "North-Caucasus Federal University"
For citation:
Israilova C. E. (2019). Rol' podderzhki sem'i i sverstnikov dlia ukrepleniia uverennosti podrostkov v sebe. Education and science in the modern context, 134-135. Чебоксары: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

Автор отмечает, что уверенность в себе имеет решающее значение для подростков, поскольку они готовятся к вызовам взрослой жизни, и как семьи, так и школы могут совместно играть важную роль в повышении уверенности подростков даже перед лицом трудностей.

References

  1. 1. Хохлова Е.В. Уверенность в себе – базовое качество инновационной личности. – Т. 2 // Молодой ученый. – 2011. – №6. – С. 108–110 [Электронный ресурс]. – Режим доступа: https://moluch.ru/archive/29/3390/
  2. 2. Devin M. McCauley, Bridget B. Weymouth, Mark E. Feinberg, Gregory M. Fosco. Evaluating school and peer protective factors in the effects of interparental conflict on adolescent threat appraisals and self-efficacy. Journal of Adolescence, 2019. – URL: https://www.sciencedaily.com/releases/2019/03/190313114739.htm

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.