Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Marketingovye sotsiologicheskie issledovaniia industrii razvlechenii goroda Belgoroda

Proceeding
International Scientific and Practical Conference «A breakthrough in science: development strategies»
Creative commons logo
Published in:
International Scientific and Practical Conference «A breakthrough in science: development strategies»
Author:
Maslennikov D. V. 1
Work direction:
Социология
Rating:
Article accesses:
1007
Published in:
eLibrary.ru
1 GBUDO "Belgorodskii oblastnoi Dvorets detskogo tvorchestva"
For citation:
Maslennikov D. V. (2019). Marketingovye sotsiologicheskie issledovaniia industrii razvlechenii goroda Belgoroda. A breakthrough in science: development strategies, 132-134. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В данной статье автор проводит исследования маркетинговых аспектов индустрии развлечений города Белгорода.

References

  1. 1. Сайт органов местного самоуправления города Белгорода [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://www.beladm.ru/ (дата обращения: 29.05.2019).
  2. 2. Ульянова М. Организация досуговой деятельности // Мониторинг общественного мнения – М., 2000. – 46 с.
  3. 3. Зуева Г. Современная культурно-досуговая сфера Белгородской области: ситуация и перспективы. Белгород [Текст] / Г. Зуева. – Белгород, 2004. – 23 с.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.