Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Proektnaia deiatel'nost' kak sredstvo professional'noi podgotovki budushchikh menedzherov v sfere gostinichnogo khoziaistva

Proceeding
DOI: 10.21661/r-497346
Open Access
International Scientific and Practical Conference «Pedagogy and psychology: development prospects»
Creative commons logo
Published in:
International Scientific and Practical Conference «Pedagogy and psychology: development prospects»
Author:
Podtergera E. A. 1
Work direction:
Общая педагогика, история педагогики и образования
Rating:
Article accesses:
1485
Published in:
eLibrary.ru
1 Pedagogical Institute of FSEI of HE “Pacific State University”
For citation:
Podtergera E. A. (2019). Proektnaia deiatel'nost' kak sredstvo professional'noi podgotovki budushchikh menedzherov v sfere gostinichnogo khoziaistva. Pedagogy and psychology: development prospects, 13-15. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC. https://doi.org/10.21661/r-497346

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В данной статье описан опыт работы над проектом «Разработка концепции создания и продвижения хостела в г. Хабаровске».

References

  1. 1. Полат Е.С. Теоретические основы составления и использования системы средств обучения иностранному языку для средней общеобразовательной школы: афтореф. … д-ра пед. наук. – М., 1989. – 25 с.
  2. 2. Хмара С.А. Образование взрослых в современных условиях: учебное пособие / науч. ред Н.В. Семенова. – 2-е.изд., доп. – Хабаровск: Изд-во Тихоокеан. гос. ун-та, 2019. – 152 с.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.