Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Proekt dlia starshikh doshkol'nikov "Mir ptits"

Proceeding
Аll-Russian scientific and practical conference with international participation «Modern education development: theory, techniques and practice»
Creative commons logo
Published in:
Аll-Russian scientific and practical conference with international participation «Modern education development: theory, techniques and practice»
Author:
Lazareva I. N. 1
Work direction:
Дошкольная педагогика
Rating:
Article accesses:
970
Published in:
eLibrary.ru
1 MBDOU "D/S KV 14 "Skazka"
For citation:
Lazareva I. N. (2019). Proekt dlia starshikh doshkol'nikov "Mir ptits". Modern education development: theory, techniques and practice, 53-56. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В данном проекте предлагается материал для работы с детьми старшего возраста, который помогает расширить знания детей о птицах через различные образовательные области.

References

  1. 1. Д.Н. Колдина. Рисование с детьми 5–6 лет. – М.: Мозаика-Синтез, 2012.
  2. 2. Д.Н. Колдина. Лепка с детьми 5–6 лет. – М.: Мозаика-Синтез, 2013.
  3. 3. Волчкова В.И. Экология в старшей группе / В.И. Волчкова, Н.В. Степанова: Воронеж, 2015.
  4. 4. О.С. Гомзяк. Конспекты занятий по развитию связной речи в старшей группе. – М.: Гном, 2016.
  5. 5. Г.Н. Давыдова. Пластилинография.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.